Re: jeszcze microsoft

Autor: Fachman (fachman_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 26 May 1998 - 00:38:06 MET DST

> Po prostu wiekoszsc z nas uzywa produktow MS bo nie zna lepszych.
> Nie znam prostszego w obsludze systemu operacyjnego i edytora tekstu o
> takim stosunku wartosci do ceny jak MS Word ditto dla MS Excel.
> Z punktu widzanie uztkownika w Polsce cala dyskusja to zart, nie ma
> polskiej firmy konkurujacej z MS, ba nie ma nie nie-ameryskanskiej firmy
> konkurujacej z MS.
Jest pan ofiara Monopolu. Ja na przyklad widze inne np. Wordperfect PL
> Ten temat to temat wewnatrz-amerykanski i tylko patrzac z punktu widzenai

> rynku USA mozna szukac odowiedzi.
> Tylko tez z punktu widzenia uzytkownika moze docenic to co MS zrobil
> dla upowszechnienia sie komputerow i... Internetu.
> A zrobil to zawierajac TCP/IP stack w win95 trzy lata temu, to epokowe
> rozwiazanie spowodowalo niewiarygodny rozwoj Internetu i posrednio calego
> rynku PC
> To wlasnie MS napedzil spirale rozwoju Internetu i calego przemyslu
> routerow, modemow
> serverow itp itd.
Jak to czytam to omal nie spadam z krzesla. Zdaje sie ze pan zna swiat
tylko poprzez okno W95. A teraz powaznie w pierwszej czesci W95 owszem byl
TCP ale nic poza tym. Wiec dla milionow normalnych ludzi on nie mial
znaczenia a gdyby go nie bylo to by przegladarka sama sobie go instalowala
(bo by musiala)
> [...]
> zrobil i robi dla postepu technologicznego na rynku PC i Internet.
> Wazne jest tez aby dostrzec ile MS zrobil dla gospodarki USA. Dzisiejszy
> bully market w
> w USA jest w duzej mierze wynikiem wzrostu wartosci akcji firm high-tech.
> To one pchaja DJ do gory i to one wzbogacaja USA. A wsrod nich na
> wyjatkowym miejscu wlasnie MS.
> Jescze raz: tu nie chodzi o glupa ikonke IE na desktop, tu chodzi o
> przyszlosc postepu w informatyce i calej galezi przemyslu.
> Poki co jej udzialem jest gwaltowny rozwoj. Czy cos tu wymaga zmian???
Tak bo widzisz ja sobie poradze z odinstalowaniem IE ale czy inni to tez
potrafia?
Nie mozna zmuszac kogos do instalowania czegos czego nie potrzebuje i
ogranicza jego wybor.Owszem mozesz sobie zainstalowac inna przegladarke ale
dochodzisz do wniosku po co ci dwie.

Pozdrawiam wszystkich placacych za swobode wypowiedzi