Re: Wentylatorek na Pentium

Autor: Bojar (pibojar_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 25 May 1998 - 22:39:00 MET DST

Po pierwsze - powinien byc na lozyskach, wytrzymuje
większe temperatury
Po drugie - szukaj wentylatorkow mających skrzydelka
ustawione mniejwiecej pod katem 45%, nie zaokraglajace
sie u gory - IMHO takie sa bardziej wydajne
Gieldowa cena - ostatnio ok 25-30 pln
Najlepiej pytaj o wentylatorki do Cyrix'a lub AMD

Ps. Koniecznie posmaruj procka pasta sylikonowa
- do nabycia w kazdym sklepie z elektroniką ok 2,5 pln

Pozdrawiam
Bojar <pibojar_at_priv.onet.pl>