TEAC duzy problem

Autor: Michal Grzelak (alfa_bmw_at_bogdan.janski.edu.pl)
Data: Mon 25 May 1998 - 14:37:06 MET DST

Juz wczesniej pisalem na temat TEAC x32 atapi ze mam z nim problemy z
korekcja. Wymienialem juz ze dwa razy. W koncu dolozylem troche kasy i
kupilem TEAC x32 SCSI i wszelkie problemy znikly. Z ciekawosci zagladalem
do obydwu. No coz te trfne TEACi x32 atapi mialy kosci
(podzespoly) TOSCHIBA natomiast SCSI maja chipy SANYO. Mysle wiec ze to
byla wina elektroniki ze cd zwalnial bardzo ponizej 50 kb. Na tych samych
plytach na TEAC SCSI x32 nie wystepuje wogole te zjawisko.
A wiec moge spokojnie polecic TEAC x32 SCSI. Tracki zgrywa mi teraz
srednio x13.6 a wiec calkiem niezle. TEAC x24 atapi (ten w starszy model w
starej budzie) tez jest na podzespolach SANYO i tez z nim nie bylo
problemu natomiast ten nowy TEAC x24 wygladajacy jak 32 tez jest to
chipach TOSCHIBA i ta sama historia co z TEAC x32 atapi na plytach
nagrywanych gdzie wystepuje duzo drobnych pplikow transfer strasznie
spada. Moze to wina nagrywarki ale watpie w to.
Jesli juz kupowac TEACa to polecam x32 SCSI ewentualnie x24 w starej
budzie bo te na chipach TOSCHIBY sa lewe. No chyba ze trafilem na lewa
partie TEACow .
To na tyle. Chcialem podzielic sie tylko swoimi spostrzezeniami.

Awe