Re: DIMM

Autor: Marcin Figiel (igiel_at_friko2.onet.pl)
Data: Mon 25 May 1998 - 13:32:44 MET DST

Jacek Rzesista napisał(a) w wiadomości:
<3566ECBE.48584DFC_at_fox.ds14.agh.edu.pl>...
DIMM
>A to ciekawe, u mnie chodzi bezboleśnie - mam płytę Aristo VXPro 256kB z
>4 slotami
>na SIMM-y i 2 slotami na DIMM-y. Mam zapakowane 2x8MB SIMM i 32MB DIMM.
>Chodzi bez
>żadnych problemów (w biosie mam wyżyłowane czasy dostępu na max.) -
>żadnych zwisów
>i w ogóle.

Tia... tyle, ze glowna zaleta DIMMow to ich szybkosc, a z tego co
wiem to jezeli wlozymy do kompa rownoczesnie DIMM i SIMM (wolniejsze)
to calosc bedzie chodzila z szybkoscia SIMMow (czyli dostosuje
sie do najwolniejszego elementu).
Moge sie oczywiscie mylic.

-={Marcin Figiel}=- --known also as IgieL