Re: Gravis Ultrasound

Autor: Pawel Tadejko (ptad_at_box.zetobi.com.pl)
Data: Mon 25 May 1998 - 13:40:38 MET DST

Hi !!!

problem ogólnie znany i lubiany
brak jest driver'ow DirectSound do tej karty
firma Advenced Gravis (nie robila i nie bedzie juz ich robic)
istnieja tylko do wersji PnP Gravis'a

jesli u kogos dziala poprawnie to albo klamie albo ma po prostu szczescie
(czasmi sie zdarza)

> Mam takie "cudo" z 1MB pamieci zainstalowany driver dla Gravis Ultr.
>Classic (W95), IRQ9 i 12 ,DMA6 i 7 DirectX5, i nie chodzi mi to poprawnie z
>zadna dobra gra pod W95 niby dzwiek na poczatku jest ale dziwny a potem
>wogole znika. To nie jest karta PnP, ma chip GF1 , zworka ustawiona na IRQ5,
>adres220.
>To chyba nie jest kompatybilne z SB.
>Szlag mnie trafia na ten shit, nie chodzi mi o Shit ;-).
> Czy ktos mial taka karte i moze cos pomoc ?
>Dzieki.

jest jednak rozwiazanie tego problemu
kupic dowolny klon SB 16 i w win95 dzwiek bedzie OK
a od razu lepiej
SB AWE64 - wersja VE - okolo 240 + VAT (do gier OK)

pozdrowka
pTad