Re: problem z modemem

Autor: Krzysztof Pulapa (jimi_at_samorzad.admin.pk.edu.pl)
Data: Mon 25 May 1998 - 11:56:11 MET DST

Cooger <squadaq_at_box43.gnet.pl> wrote:
> u mnie jest podobnie - czasem linia kompletnie się "zatyka", mój modem
> próbuje cos wysyłać, ale z powrotem głucha cisza ....
> miejsce: Poznan
> modem: Motorola 28.8
> Cooger

   W pracy uzywam Sportstera Voice 33.6 Internal. Swego czasu bardzo
   czesto dogadywal sie z tpsa przez kilkanascie sekund i rozlaczal.
   Teraz zdarza sie to coraz rzadziej , sadze , ze tpsa albo zmienia
   sukcesywnie konfiguracje albo sprzet. Jednak wciaz podczas pracy
   zdarzalo mu sie zatkac na dluzszy czas, czesto ponad 2-3 minuty.
   Zasugerowany przez wtorkowy GW sciagnalem kiedys MTUspeed i uruchomilem
   wynik , moze sie tylko sugeruje, jest co najmniej obiecujacy
   lampki w ikonie polaczenia bardzo rzadko gasna ;-))

--
Pulapa Krzysztof , Politechnika Krakowska
  E-mail: jimi_at_irc.pl, jimi_at_samorzad.admin.pk.edu.pl, jimi_at_samorzad.ml.org