Suspend, standby, doze - co oznaczaja te tryby ? Green switche i over-ride Power Button.

Autor: Spajk (spajk_at_nettaxi.com)
Data: Mon 25 May 1998 - 09:48:21 MET DST

Doze -
Suspend -
Standby -

Czy ktos moze mi wyjasnic co oznaczaja te tryby i jak sie zachowuje w
nich komputer ? Jaka jest kolejnosc ich wlaczania (jesli dzialaja na
zasadzie lancucha. Mam plyte Chaintech 5tdm1 i podlaczony przycisk
"Sleep" do Over-ride Power Button Connector na plycie. Mam jeszcze
Green Switch Connector, ale kiedy go wlacze to komputer mi sie
resetuje (to chyba cos nie tak). Over-ride wprowadza do w stan
Suspend, a przytrzymanie go przez 4 s w ???? nie wiem co.
Dzieki za info.

spajk_at_nettaxi.com
IRC-Spajk
ICQ-7989359