Re: jeszcze microsoft

Autor: Miroslaw Paciorek (2miroo_at_srv1.tu.kielce.pl)
Data: Fri 22 May 1998 - 13:06:50 MET DST

On Tue, 19 May 1998 12:16:36 GMT, Krzysztof Chodaczyński wrote:
>A więc do rzeczy. DOJ przyczepil sie do przegladarki, a ja sie zapytam co w
>takim ukladzie z innymi akcesoriami, narzedziami itp dostepnymi z windowsami
>oraz innymi os. Sa one rowniez produktami, ktore oferuja inne firmy a co
>najwazniejsze nie sa w wiekszosci w ogole konieczne do dzialania os. (eg
>kalkulator, czy notepad)
Tylko kalkulator i notepad maja po kilkadziesiat kB natomiast
IE4 ma kilkadziesiat MB. A taka np. Opera (dosc fajny browser, ale trzeba
w nim jeszcze sporo poprawic) zajmuje ok 3MB.

>Z drugiej strony przegladarka w dzisiejszych czasach jest (to moje
>twierdzenie) jest czescia os. Powod jest prosty os jest czyms co powinno
>pozwalac na korzystanie w pełni z kompa po jego zainstalowaniu, wiec
HEHEHEH! Korzystaj w pelni z kompa pod 'golym' DOSem! Chcialbym to
zobaczyc!

>przegladarka musi byc, tak samo jak obsluga sieci, hyper terminale czy
>telnet. Instalujac windows mamy mozliwosc wybrac co chcemy a co nie. jezeli
>ms nie przekroczy tej granicy i nie bedzie instalowal bez "pozwolenia"
>swojej przegladarki to bedzie ok.
Taaak, ale... pozniej co chwile system bedzie wolal ze czegos nie ma
zainstalowanego. To tak jak w Linuksie - wolalem zainstalowac prawie
cala dystrybucje niz pozniej ogladac co chwile core z niewiadomo jakiego
powodu.
Ponoc MS dazy do tego, zeby zminimalizowac powiazania pomiedzy
elementami systemu, co pozwoli rzeczywiscie instalowac tylko to
co chcemy.

>W tym ukladzie inne firmy beda mialy szanse aby wstaic sie ze swoimi
>produktami do windowsa. Pamietajmy czego uzywalismy jako shela do dosa (nc!,
>a nie dosshell).
I dlatego wole DosNavigatora niz explorera. Brak mi tylko dlugich nazw.

>nara
To chyba takie lozko, nie? (nary?)
>Krzysztof Chodaczyński

--
*   Miroslaw Paciorek  *:::         /|/|    :::  "Chcialbym kiedys