Re: Jak kasowac 1-miesieczne wersje demo ?

Autor: Marcin Skura (xxxmskura_at_friko2.onet.pl)
Data: Sun 24 May 1998 - 20:01:53 MET DST

W dniu 22 May 1998 12:51:55 +0200, falckpoz_at_pol.pl (Andrzej Briske)
napisał:

>Najlepiej usunac poprzez usun/dadaj w panelu sterowania . O ile sie da
>.
Od tego trzeba zacząć (ale koleś pisał, że niektóre tego nie mają),
potem dla pewności Clean Sweep, od dawna najlepszy i najwygodniejszy
w/g mnie ;)

Szkoda, że system tego sam z siebie nie pilnuje, ale pewnie znowu
gates dostanie od urzędu antymonopolowego w pupę, za podgryzanie
konkurencji ;) i będzie musiał dołączać programy innych do instalki
w98 :))))

>Jest takie przyslowie o darowanym koniu .
>Nie patrzy mu sie w zeby .

 Pisz do mnie na:
 mskura_at_friko2.onet.pl MojUIN:4220477
 !!!czyli usun xxx przed adresem!!!