Re: DAT -> CD

Autor: Sylwek Orlik (sylor_at_polbox.com)
Data: Sun 24 May 1998 - 16:47:18 MET DST

Jaroslaw Pekala napisał(a) w wiadomości: ...

>Jak przegrac DAT na CD za posrednictwem PCta (mam odwarzacz DAT)?

Skorzystać z karty dźwiękowej posiadającej interfejs cyfrowy identyczny
z intefejsem w DAT. Cena takiej karty zaczyna sie od kilkuset $, więc
jeżeli impreza ma być jednorazowa to polecam skorzystać z usług
kogoś posiadającego taką kartę i stosowne oprogramowanie (np. moich,
ale ja mieszkam daleko od Ciebie i jestem bardzo drogi :-).
Jeżeli masz zamiar nagrać więcej płyt, lub wogóle mieć komunikację
pomiędzy DAT-em a pecetem w innych celach, to podaj więcej szczegółów -
- oferta kart z cyfrowym interfejsem jest coraz większa, ceny bardzo różne,
więc trudno o jednoznaczną poradę.

Sylwester Orlik