Re: WAV na CDAUDIO

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_iname.com)
Data: Sat 23 May 1998 - 22:23:25 MET DST

mUmIn wrote:

> Mam pewien problem związany z nagrywaniem plikow typu Wave
> na kompakt w formacie CD Audio.
> Kumpel twierdzi, iz nie mozna tego zrobic, poniewaz gdy zgrywa sie
> z CDAudio do pliku, nagrywarka dodaje do Wave'a jakis naglowek a
> w normalnych wave'ach tego typu naglowka nie ma.
> Twierdzi, iz kiedys sam probowal nagrac wave'a na plytke w formacie
> CDAudio - wszystko przebieglo zgodnie z planem.
> Jednak pozniej tylko nagrywarka widziala tracki lecz nie mogla ich
> odczytac.
> Co zrobic, by bylo wszystko w porzadku ???
> Pomozcie :)

Po prostu zamkąć sesję lub dysk. Nagrywałem Audio CD z normalnych
WAVów i nie miałem żadnych problemów. Najprościej: bierzesz ok.
700MB WAVów, wtłaczasz na Audio CD Layout, wybierasz nagrywanie
z opcją Close Disc i po godzinie z kawałkiem (lub krócej, jak
koniecznie chcesz w 2x) gotowe.

--
Pozdrowienia,