Re: Odp: Nadtaktowanie P133

Autor: Cooger (squadaq_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 23 May 1998 - 11:30:23 MET DST

> Mam plyte HOT 555 ale nie widze gdzie tam mozna ustawic szyne na 75 MHz u
> ciebie jest taka mozliwosc slysze , ale w którym miejscu?????
> Please powiedz gdzie???????
> Strasznie niecierpliwie czekam :-)))

HOTow 555 bylo kilka wersji - w oryginalnych instrukcjach na
www.schuttle.com nawet nie wspomniano o 75MHz ... ale już w innym
miejscu na ich www to jest. Mi ostatnio wpadła w ręce HOT 555 ver. 1.52
ale 2.5 x 75MHz na iNTELU poszło dopiero po update'cie BIOSu.
A jak masz rozmieszczone jumpery od taktowania proca na płycie ? W
jednym ciągu czy w dwóch miejscach ? (osobno częstotliwoć i osobno
mnożnik). Ta 75MHz ma w jednym ciągu i nadruk na płycie też mówi o
ustawieniach na 75 MHz

Cooger