Blokady i numery seryjne procesorow Intela c.d.

Autor: Jacek Fiok (jfiok_at_kki.net.pl)
Data: Sat 23 May 1998 - 10:33:24 MET DST

Zgodnie z zaleceniami kolegi Popowskiego pojechałem wczoraj do
Pruszkowa, do kupmla z prockiem ip166mmx box. I przeczytałem, co
następuje:

Od spodniej strony rdzenia: SL23X
Po zdjęciu wiatraczka, od góry: L7311662

Procesor bez zająknięcia poszedł na 200 i 233, czyli nie ma blokady :)
oczywiscie o ile ten kolega nie był na tyle [***], żeby postawic go na
single voltage (zapomniałem sprawdzic, mea culpa) - ale raczej nie
był...

BTW. Jednego takiego agenta juz znam (pol roku na single 3.3V z
prockiem 166mmx, bo chlopak nie wiedzial, ze trza inaczej...)

No wiec kwestia jest tego typu:
1) mowiono mi, ze ma byc L737, jest L731.
2) ostatnie cztery cyfry to miala byc data produkcji. Do 27 tygodnia
nie ma blokady, 28-40 nie wiadomo, od 41 na pewno jest. Tyle, ze nie
wiem, co znaczy 1662? Chyba nie szesnasty tydzien, szescdziesiaty
drugi dzien? ;)

Jacek Fiok, Warszawa
e-mail: jfiok_at_kki.net.pl, jfiok_at_vlo.waw.pdi.net
Poprawianie Win95 i inne formy rozrywki:
http://vlo.waw.pdi.net/~jfiok/