Odp: PC Opus - Super program !!!!!!!!

Autor: Dariusz Owczarek (dariusz.o_at_konto.infocentrum.com)
Data: Sat 23 May 1998 - 09:56:18 MET DST

>;-)))
>wszystko.
Jak wiadomo każdy ma prawo do własnego zdania - chyba się to jeszcze nie
zmieniło - chociaż dawno nie oglądałem Dziennika TV więc mogę być nie na
czasie :-))
Faktem jest że obecna wersja PCOpusa jest no powiedzmy niedorobiona,
poczekam jak się rozwinie bo na razie to faktycznie moim skromnym zdaniem
trzeba używać WinComma 3.50.

>Czy nikt z Was nie uzywa naprawde swietnego Norton File Manager?

A cóż to takiego ?
Chętnie obejrzę jak powiesz gdzie to jest.
Ma jakieś szczególne zalety????

--------
Zdrówka życzę.>>>>>>Dariusz Owczarek
== dariusz.o_at_konto.infocentrum.com ==
     ==== dariuszo_at_friko.onet.pl ====