CD z wiezy sony MHC-650

Autor: Pawel Poplawski (poel_at_polbox.com)
Data: Sat 23 May 1998 - 00:22:37 MET DST

Jak wielu użytkowników tego sprzętu właśnie siadł mi laser w CD w wieży Sony
MHC 650 (osobiście znam 3 takie osoby). Panowie w serwisie zapowiedzieli, że
będzie mnie to kosztowało około 250 zł. Przecież 1x speed CD-ROM Sony można
kupić za 25zł.
Pytanie: czy dałoby się przełożyć laser ze wspomnianego CD-ROM'u do wieży?
Jeżeli pytanie jest śmieszne, lub naiwne, to wybaczcie, ale nie jestem
elektronikiem.

--
e-mail: poel_at_polbox.com
Paweł Popławski