Dysk ST-31720A i LX...

Autor: Wojciech Nowakowski (WojNow_at_rak.krakow.pl)
Data: Fri 22 May 1998 - 18:18:38 MET DST

Witam

Posiadam dysk ST-31720A, ktory, jak wiadomo, moze sprawiac
problemy wraz z plyta z chipsetem TX (nie sprawdzalem tego,
poniewaz mam plyte oparta na VX). Poniewaz planuje
"przesiadke" na PentiumII mam pytanie, czy dysk ten nie
bedzie sprawial klopotu we wspolpracy z chipsetem LX (bedzie
to prawdopodobnie jedna z plyt firmy TYAN)?

Prosze o odpowiedz i pozdrawiam

Wojciech Nowakowski
NEMEZIS
http://www.rak.krakow.pl/nemezis/