Re: Jak zrobic ksiazke ???

Autor: ABX (wsdt_at_bmt.com.pl)
Data: Fri 22 May 1998 - 14:01:52 MET DST

Neutron <neutrons_at_polbox.com> napisal(a) w artykule
<35655e84.1113864_at_news.lublin.pl>...
> Mam ok 500 stron w formacie A4
> i chcialbym zrobic z nich ksiazke multimedialna !
> Zalezy mi zaby zrobic z niej tak jakby odzielny program,
> ktory sie uruchamia, widzi sie okladnke, a nastepnie
> przeglada pokoleji strony !
>
> Wiem ze napewno to jest mozliwe, ale jaki soft
> do tego jest potrzebny ?
> Po zrobieniu ta ksiazka musi miec mozliwosc dzialania na
> komputerze bez tego oprogramowania !!!!
> Co najwyzej do ksiazki moze byc dodany jakis maly
> install potrzrebnych plikow.
>
> Za wrzystkie propozycje i informacje z gory dziekuje !
> [...]

1. Przepisz w Wordzie (albo Notpadzie - ale uwazaj bo nie akceptuje zbyt
malych plikow) i przewijaj klawiszami kursora.
2. Mozesz tez przerysowac w pbrushu w trybie zoom-out

Ale jestem smieszny, ale jestem smeiszny, ale jestem smieszny.

1. Potrzebujesz nie tylko oprogramowanie, ale tez sprzet - do skoanowania
takiej ilosci recznie lepiej nie podchodz - ale do odwaznych swiat nalezy -
skaner z automatycznym pobiernikiem papieru.
2. Jezeli potrzebujesz te strony w grafie to mozna pkt. 4.
3. Zastosuj program do OCR - (najlepiej rowniez automatyczny).
4. Otrzymane dane grafa lub txt jest banalnie prosta do obrobienia i
korzystanie z jakichs wielkich programow do tworzenia ksiazek tylko dla
uzycia funkcji nastepna strona i poprzednia strona jest paranoja i powoduje
nadmiarowosc kodu nad trescia. Z przyjemnosciom moge to zrobic (troche
rozrywki nie zaszkodzi) ale nie za freeco :-) - try catch me na preewa

--
wsdt_at_bmt.com.pl
Jesli cos jest warte robienia to jest warte dobrego robienia.