Re: Scaner Mustek 6000 P - problemy

Autor: Dariusz (gemnet_at_polbox.com)
Data: Fri 22 May 1998 - 10:03:24 MET DST

Nie trzeba . Plyta Shuttle .

> [...]
> wlaczony zasilacz skanera, natomiast sam skaner nie musi swiecic
> (czyli w moim domysle "nie wlaczony" stad slowa "nie zupelnie"). Pisze
> o tym dlatego, ze sam skaner nie posiada guziczka do wlaczenia a
> instalator wrzuca czuwanie do autostartu. Wowczas niepotrzebnie sie
> swieci.
> Zatem wyrzucilem czuwanie z autostartu, zrobilem na wszelki wypadek
> skrot fre.exe do wygaszania lampy (czasem sie przydaje) i w takim
> ukladzie drukarka drukuje przy wlaczonym zasilaczu skanera, sam skaner
> nie swieci. A zamiast czuwania w autostarcie skaner uruchamiam ze

Moze mi podac jak zrobic ten skrot , a moze jak zrobic skrot do
resetowania Musteka ?
Gdy linijka doszla do przodu i stanela , a probowalem skanowac kolejny
obrazek to prescan ciagle pchal linijke do przodu.
Mysle ze 2-5 minut i caly mechanizm napedowy bylby do wyrzucenia.

Czy on naprawde nie ma sterowania do resetowania i powrotu linijki do
tylu ?
Dariusz