Re: Zwariowany serwis Hewlett Packarda

Autor: Janusz Sklorz (jsklorz_at_rsw.pl)
Data: Fri 22 May 1998 - 08:04:11 MET DST

roman_at_silesia.pik-net.pl wrote:

> Adam Szewczak wrote:
>
> [...]
>
> Wymień głowice w Epsonie i HP i porównaj cenę.

Tak, tak. Kiedys, pare latek temu kupilem Epsona 800.
Droga (ale takie czasy byly - dzis za te cene pelny kolor), ale tania w
eksploatacji bo stala glowica i zmienia sie tylko cartridge z
atramentem.
Owszem jak sie ma drukarnie. A ja w ciagu calego okresu uzytkowania
zdazylem zuzyc 2 cartridge i glowice szlag trafil. Za nowa zycza sobie 5
baniek.
Ale tania eksploatacja. Nigdy wiecej Epsona.

--
Pozdrowionka
   Janusz