Re: Scaner Mustek 6000 P - problemy

Autor: Paweł Dymkowski (peltron2_at_polbox.com)
Data: Fri 22 May 1998 - 00:15:52 MET DST

Dariusz napisał w wiadomoœci:
>Nie trzeba wlaczac skanera zeby drukowac.
>Tak samo mozna skanowac bez wlaczonej drukarki.
>Sprawdzalem.
>Dariusz

A to niespodzianka, bo mnie sie to nie udalo. Mam 2 takie skanery a
sprawdzalem na kilku roznych komputerach i przy roznych (wszelkich)
ustawieniach portu LPT. Moze to zalezy od drukarki? Jaka Masz i jakie
ustawienia LPT w BIOsie (SPP, EPP, ECP). Masz zaklocenia dla EPP (kolorowe
zygzaczki i brak ostosci na skanie kolorowym)?
Pozdrowienia,
Pawel