Re: 14400? Ja chce szybciej!

Autor: Remigiusz Sagan (rs_at_mi.ikp.plxxx)
Data: Thu 21 May 1998 - 22:17:05 MET DST

>sciagnij sobie nowe driver-y ja mialem podobny problem tj. z firmowymi
>sterownikami do Zoom V43+ nie chcialchodzic z trudem pracowal ze
>standartowymi sterownikami, pojechalem do servisu dali mi najnowsze
>sterowniki i teraz chodzi jak burza

Nie wiem jak to jest, ale przy ktorejs reinstalacji windy okazalo sie,
ze plyta z driverami do zoltrixa nie daje sie odczytac. Zainstalowalem
wiec standardowy modem 28800 zamiast Zoltrixa 33600 po to aby w
pierwszej kolejnosci sciagnac z Inetu najnowsze wersje sterownika. I
co sie okazalo: pierwszy raz w zyciu polaczylem sie z dziwna
predkoscia 38400 (?), a do tej pory na firmowych driverach osiagalem
26400 (ostatnio nawet 28800 mi sie udalo, ale nigdy wiecej - taka mam
dupna linie). Po sciagnieciu najnowszych driverow max predkosc wrocila
do 26400 (dokladnie 21000-28800).
Druga sprawa to linia telefoniczna. O moich badaniach ;) na ten temat
juz kiedys pisalem, ale zaiteresowanym moge napisac raz jeszcze.

---
PS. W przypadku reply usun xxx z mojego adresu.