Re: erase chip fail ?

Autor: Zbigniew Klos (zklos_at_lucent.com)
Data: Thu 21 May 1998 - 14:56:50 MET DST

gronek wrote:

> Robert Szymczyk napisał(a) w wiadomo?ci:
> <6j6pju$ieu$1_at_sabat.tu.kielce.pl>...

27F.. to EPROM (PROM mozna tylko zaprogramowac ale nie skasowac, EPROM mozna
skasowac promieniami UV, sa tez EPROM'y bez okienka - cos posredniego miedzy
PROM (z punktu widzenia funkcjonalnosci) a EPROM (z punktu widzenia oznaczenia
tj 27F.. i budowy)
28F.. to EEPROM (mozna programowac i kasowac elektrycznie)

> czesc !!
> wlasnie zdrapalem naklejke ,
> oto co tam znalazlem :
> MX j9609
> 28F1000PC - 15
> M29503 Z
> taiwan
> czyli jednak awdflash.exe podaje prawde
> pytanie :
> czy istnieje flash na 15 volt ?

Byc moze, ale to '-15', w tym miejscu (za typem pamieci, na marginesie 28F1000
to to samo co 28F010) oznacza czas dostepu - tu 150nS (typowa wartosc dla
(E)EPROM'ow). Widzialem tez 120nS.
Napiecie zasilania do flash'owania zalezy od typu/producent'a kosci, byc moze
jest zakodowane w tym M29... itp.
MX - to Macronix, poszukaj dokladnych danych na www.macronix.com

> pozdrowienia z Torunia
> gronek_at_friko.onet.pl

| ZBIGNIEW KLOS             |  Lucent Technologies Poland S.A. |
| Feature Test group        |  Grudziadzka 9/13                |
| e-mail: zklos_at_lucent.com  |  85-130 Bydgoszcz                |
| phone: +48 52 349 1423    |  POLAND                          |