ODP: Vobis

Autor: Czabanowski Adrian (czaban_at_koral.ias.wat.waw.pl)
Data: Thu 21 May 1998 - 13:56:48 MET DST

"Tomacz" <tomacz_at_polbox.com> wrote:
>Co s?dzicie o tej firmie, obsłudze klienta i oferowanym przez nich sprzęcie?
>Zapraszam do dyskusji.
> Tomacz

KIedys poszedłem do sklepu Vobisa, a było to trochę czasu temu, wchodziły na rynek Cyrix'y 6x86 i chciałem się spytac o ceny, wydajnosc w stosunku do innych CPU, itd.,
no i sprzedawca rozpoczal swoj dlugi monolog jakie to Cyrix'y sa dziadoskie procesory, itd, itd troche z nim podyskutowalem na ten temat, ale na koniec powiedzial mi, ze "Vobis jest tak porzadna firma, ze nie bedzie montowal jakiegos gowna do swoich plyt". I tak sie nasza rozmowa zakonczyla, bo o czym tu bede z nim gadal. Nie dluzej niz za jakies trzy miesiace, przechodze kolo tego sklepu i widze ponaklejane na szybach informacje, ze tu, własnie w tym sklepie, sprzedaja jedne z najszybszych komputerow oparte na CPU Cyrix'a.
Czy to nie smieszne z ich strony ?

Adik