Przegladarka do txt

Autor: Maciej Kuczera (falcon_at_polbox.com)
Data: Thu 21 May 1998 - 10:56:45 MET DST

Mam taki oto problem i bylbym bardzo wdzieczny kazdemu kto mi zechce
odpowiedziec. Mam 247 plikow tekstowych (*.txt) kazdy plik po okolo 5 kb i
szukam w tych plikach pewnych slow kluczowych i stad moje pytanie czy jest
jakis program ktory by umozliwial przegladanie tych plikow bez ich
otwierania i hurtowo w poszukiwaniu tych slow kluczowych i potem wypisanie
tego w jakims raporcie np.
"komputer" - 50.txt
"komputer" - 60.txt
"komputer" - 72.txt