Hasla BIOSa

Autor: Darek G. (dext_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 20 May 1998 - 22:36:47 MET DST

Dzisiaj przysedl do mnie taki gosc i mnie zalamal.
Chcial cos zmienic w BIOSie ale ja mu nie podalem hasla to gosc wpisal
jakies inne haslo i wszedl sobie najnormalniej do BIOSa. Napewno to nie bylo
takie haslo jakie ja mam bo nie mogl go znac i pisal w calkiem w innym
"regionie" klawiatury.
Czy istnieje w takim razie jakies uniwersalne haslo dla wszystkich BIOSow i
jezeli tak to czy moglby je ktos podac bo gosc niechce mi powiedziec. (BIOS
Awarda)

Dext
dext_at_friko.onet.pl