Re: Jak spowolnic ...

Autor: Domin 'Alien' Wnek (domin_at_elektron.pl)
Data: Wed 20 May 1998 - 19:40:55 MET DST

Zbigniew Pawlik wrote:

> Kiedys ... 386 ... wszystko chodzilo jakt trzeba ...
> Teraz CX P166+ czy jakos tak ... NIe mam zadnych problemow ...,
> ale
> czasami mam ochote pobawic sie starociami, ale chodza za szybko
> Moze ktos ma jakis program, rezydent or sth, zeby chodizlo
> wolniej ?
> Przede wszystkim idzie o karte graf.
>
> odp. na zpawli_at_sgh.waw.pl
>
> z gory dzieki ...
> Zbych

Zdaje sie gdzies na stronie fmy Origin (http://www.origin.ea.com/) byl
taki program do spowalniania dzialania gier itp - plik nazywal sie
slomo.exe, jesli mnie pamiec nie myli. Bardzo wygodny, dawalo sie
ustalwic o ile ma spowolnic prace komputera itp.

Jak bedziesz mial problemy ze znalezieniem, daj znac na maila
(domin_at_elektron.pl), to Ci przysle... nie byl jakis przesadni dlugi, a
gdzies mi sie jeszcze wala.

--
Domin 'How do I become the Avatar? Or Han Solo maybe?' Wnek