Re: NON-WIN95 KEYBOARD

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_iname.com)
Data: Tue 19 May 1998 - 19:28:05 MET DST

Radosław Strugalski wrote:

Hi,

> Jak juz wczesniej pisalem w odpowiedzi na odzew Jacka Fioka, sadze ze
> funkcje oferowane przez te klawisze sa potrzebne. Jednak uwazam, ze
> wzgledu na czestosc ich wykorzystywania powinny byc umieszczone
> w innym miejscu na klawiaturze, np. obok klawiszy funkcyjnych.
> Klawisze Alt, Ctrl i Shift oraz Spacja powinny pozostac dlugie, tak
> jak jest to w starych klawiaturach.

W mojej klawiaturze (Siemens-Nixdorf - naprawdę polecam!) klawisze Win
są bardzo małe (wielkości normalnych) i nie wpływają znacząco na
rozmiar innych (mniejsze oba Ctrl, lewy Alt, spacja jest większa niż
w starych klawiaturach). Biorąc pod uwagę, że można nie używać Alta
(polskie litery na tyldzie są rewelacyjne), a Ctrl jest dość dobrze
umiejscowiony, można się przywyczaić. Zresztą niedawno ten wątek już
na grupie był - chciałbym przypomnieć, że Win95 to już czwarta generacja
układu klawiatury po XT, AT i RT. Za każdym razem ludzie narzekali na
nowy układ i za każdym razem po roku się przyzwyczajali :)

--
Pozdrowienia,