Re: 6x86 200+ czy iPentium200 ?

Autor: bobi_at_bobi.coig.com
Data: Wed 20 May 1998 - 07:13:36 MET DST

>Prosze osoby, ktore wnikliwie bawily sie na komputerach z 6x86 P200+
>(ewentualnie 166+) i jednoczesnie na intel Pentium 200 (ewentualnie 166) o
>wyniki zaobserwowanych roznicach szybkosci tych procow - nie mam na mysli
>tylko gier (bo wiem, ze z regoly na intelu dzialaja lepiej) - chodzi mi o
>wszelki rodzaj oprogramowania pod DOS i Win95.
>
>Z gory dziekuje za uwagi na adres: przemneu_at_zst.bytom.pl oraz na liste.

Mam 686 200 M2 i jak na razie nie żałuję wydanych pieniędzy.
Po przeprowadzonych testach, mogę stwierdzić, że ww wychodzi lepiej
we wszystkich konkurencjach prócz ... 3D ... i to zdecydowanie lepiej
od zwykłego pentium 200. MMX jeszcze nie sprawdzałem, ale też sprawdze
i porównam.
Nie dziwi mnie fakt, że ktoś kto zapewne ma właśnie Intela poleca właśnie
ten procek. Ja polecam --- Cyrix 200 MMX --- za niewygórowaną cenę i
bardzo dobre osiągi (względem ip200). Minus jest taki, że nie jest to procek
do gier ( to 3D:( ). 'Wybór należy do Ciebie...'
pozdrawiam : BoBi
             bobi_at_ss10.ich.us.edu.pl