Re: 14400? Ja chce szybciej!

Autor: Maciek Dobrzanski (macko_at_pds.net.pl)
Data: Wed 20 May 1998 - 01:08:12 MET DST

Mariusz Kopacki napisał(a) w wiadomości: ...

>Bartek G. aka Golab napisał(a) w wiadomości:
><6jesvg$40n$2_at_zeus.polsl.gliwice.pl>...

Ktoz to wie...moze kable do centrali podmokly, albo TPSA znowu cos
schrzanila (ostatnio dzieje sie to czesto). Poza instalacja driver'ow i ew.
prob z dostosowaniem odpowiedniego bufora wyjsciowego i wejsciowego to nic
na to nie poradzisz. Konfiguracja nic tu nie poradzi (prawa fizyki,
Murphiego, itp.)

"We are fighting to save one another and some of us must be sacrificed
if all are to be saved."
 -G'Lan (Kosh)
_
Maciek Dobrzanski, macko_at_pds.net.pl