Re: Jak zainstalowac modem USR?

Autor: Refix (refix_at_polbox.com)
Data: Wed 20 May 1998 - 00:13:18 MET DST

Mam ten sam model tzn.Sportster Flash x2 i z instalacją nie było żadnych problemów.
Win'95 prawidłowo rozpoznaje twój modem bo przecież jest Flash x2
Odinstaluj wszystkie modemy i wykasuj ręcznie z katalogu
Windows\Inf\Other wszysykie pliki o nazwie USRobo~1,USRobo~2,USRobo~3, itp.
przeładuj system i ponownie zainstaluj swój model.

Pawel Wenclewski napisał(a) w wiadomości: <01bd8176$0d251520$1bfe74c3_at_ppp>...