Re: Konkurs Optimusa 2: "Czym rozni sie markowy komputer OPTIMUS od zwyklych komputerow ?"

Autor: Piotr Solarz (SOLEK_at_USA.NET)
Data: Tue 19 May 1998 - 21:33:36 MET DST

Komputery <komputer_at_komputer.net> napisał(a) w artykule
: Wydaje mi sie ze znam odpowiedz i wygram konkurs .
:
: W ogloszeniu na str. 3 dodatku Komputery do GW
: strzalka od okienka " OPTitech . Zawsze oryginalny procesor firmy
: INTEL... " skierowana jest na wlutowany Chipset, ktory nie jest
: procesorem.
:
: I chyba znam odpowiedz. Komputer moze byc tanszy nawet od skladaka
: gdy nie ma procesora ;-)
: Tego by nikt nie wymyslil na swiecie.
: Komputer bez procesora jest najtanszy !!!

I bez twardego dysku.
Ostatnio w starym poszedl mi kontroler. Jako, ze byl maly kupilem bez zalu
nowy WDC 2500 UDMA. Poszedlem z nim najpierw do kumpla (w domu mam
486dx100) wiec tego ultra nie wykorzystam by sprawdzic jak dziala. Kumpel
pracuje w znanej firmie na P. ktora uzywa do pracy Optimusow. Z szesciu
maszyn, ktore probowalem odpalic z nowym dyskiem nie ruszyla zadna, nie
mazna bylo nawet dostac sie do SETUP. Myslac, ze zastalem wykiwany
pomknelem do firmy, w ktorej kupilem dysk. Tam okazalo sie, ze duze dyski
nie chodza na Pentiumach Optimusa. Optimus obsuguje dyski do 2000.

W domu dysk na 486 chodzi mi jak nalezy, o czym swiadczy ten list.

Piotrek