Re: jaka karta graficzna

Autor: Jarosław Lech (jarlech_at_polbox.com)
Data: Tue 19 May 1998 - 18:24:12 MET DST

aster napisał(a) w wiadomości: <356165F5.8826D6F8_at_mtl.pl>...

>Z tego co wiem to nie lapie , lecz tylko pozwala wyswietlac obraz
>na telewizorze.
>
>Arek

    No wlasnie. Posiedzialem dzisiaj chwile przy maszynie z EVE,
przejrzalem dwa dolaczane do niej CD ROM-y. Na jednym sa tylko
sterowniki, na drugim dema, przewaznie gier. Nie zwrocilem uwagi, zeby
byl jakis program do lapania klatek (nie uruchamialem przy tym
Premiere). W katalogach ftp Elsy, Servodata i KSK nie ma rowniez niczego
takiego (chyba ze Mainactor czy W95tool - dopoiero sciagam). Nie mam
czasu ani na razie na tyle swobodnego dostepu do
komputera, zebym mogl popodlaczac magnetowicd i poprobowac sam,
myslalem, ze uzyskam jakies konkrety od was. A tu, jak mawial jeden z
moich wykladowcow, dwoch studentow, trzy rozwiazania. Nawiasem mowiac
dopiero ja dzisiaj, podczas tych kilkunastu minut, zainstalowalem WINman
i inne drobiazgi sciagniete z I-netu, do tej pory byly "gole"
sterowniki.

         Lejak
jarlech_at_friko.onet.pl
jarlech_at_polbox.com