60ns, EDO, czy DIMM ?

Autor: The Great Cornholio (przemneu_at_zst.bytom.pl)
Data: Mon 18 May 1998 - 21:49:07 MET DST

Mam takie pytanie, na ktore, bede wdzieczny, jesli ktos udzieli mi madrej
odpowiedzi:

Mam prawie 2-letnia plyte VX 256kB pipeline cache, 6x86 P200+ i 4x8MB ps2
60ns i w zwiazku z tym interesuje mnie, o ile wydajnosc
mojego systemu wzrosnie, jezeli zamiast tych 4 ps2 wloze mu dimma 32MB, a o
ile, jesli wloze mu zwykle EDO ? - czy roznice w szybkosci dzialania beda
znaczace, czy minimalne?

Z gory dziekuje i prosze o odpowiedz na mail: przemneu_at_zst.bytom.pl oraz
jesli chcesz, to tez na liste.