Pytanie o P166MMX

Autor: Krzysztof Maszczyk (maszczyk_at_ci-2.ci.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 19 May 1998 - 14:08:12 MET DST

Zamierzam kupić procesor jak w temacie i ostatnio widziałem dwa procesory
Intel 166MMX ale wyglądały zupełnie różnie! Pierwszy klasycznie tzn.
ceramiczna obudowa z nadrukim natomiast drugi nieco dziwnie - cienki na
środku obudowy wystaje metalowa "wysepka" a dookoła metalowe punkciki które
są chyba końcami nóżek procesora. Czy ktoś mógłby mi objaśnić te różnice w
wyglądzie? Ewentualnie doradzić, który wybrać?
Krzysiek.