Re: ile prądu używa pecet

Autor: Harry (misiektt_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 19 May 1998 - 08:33:21 MET DST

Artur Gatty napisał(a) w wiadomości: ...

>Chcesz wiedziec ile to kosztuje:
>Policz jaki masz pobor energi, pomnoz go przez planowana ilosc godzin
pracy,
>razy cena 1kWh.
>
>Nie zapominaj o tym, ze wystartowanie systemu jest najdrozsze, i ze jezeli
>zdecydujesz sie na ciagla prace dluzej wytrzymaja napedy.
Przy wyłączonym monitorze nie powinno byc wiecej niz 200W, a wiec:
0,2kW*24h=4,8kWh, ceny 1 kWh dokladnie nie pamietam, ale to jest
cos oklolo 20 groszy (moge sie mylic), co daloby koszt w ciagu doby
niecala zlotowke, czyli w ciagu miesiaca niecale 30 zl, a wiec mozna
powiedziec, ze nie sa to wielkie pieniadze...

--
         Harry (Misiek)