Re: ! ULA PROSI O POMOC !

Autor: Karol Pilorz (Karol.Pilorz_at_analykem.lu.se)
Data: Tue 19 May 1998 - 00:06:53 MET DST

Hej,

Bartek Pietrzyk wrote:
> d) można było podłączyć magnetofon, oprócz tego rozszerzenie pamięci (było
> oryginalnie 1 K, można było doczepić dodatkowo 16 i chyba też 64, ale tego
> już nie jestem na 100% pewny.
tego 1K nie jestem pewny, ale rozszerzenie do 64K (do ZX81) mozna bylo
nabyc i to za calkiem slona cene. Sam po to swego czasu do Poznania
jezdzilem, do Ameprodu bodajze.
Kody Z80 to na tym ustrojstwie poznawalem. Wstarczylo stuknac w stol i
trzeba bylo deassambler od nowa z magnetofonu ladowac. A troche to
trwalo ...
Ale maziaki byly super. Kto wie o co chodzi?

Milego dnia,
Karol