K-6 233 jeszcze raz

Autor: Bojar (pibojar_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 18 May 1998 - 21:33:05 MET DST

Mam dosc korzystna oferte kupienia takiego procka (nie mam zbyt wiele kasy)
Czy wg Was jest to w miare oplacalna inwestycja, teraz mam k-5 166,
czy lepiej dac sobie spokoj i kupic IP200MMX
Zalezy mi na dobrej wydajnosci pod Winda i ewentualnie jakiegos giercowania
z 3dfx (monster 1)

Sorry, ze jeszcze raz walkuje ten temat ale jakos nie moglem doszukac
sie w starych postach rzeczowych informacji
Ps. bylbym takze wdzieczny za podanie wyniku jaki osiaga ten procek
w NortonUtilities (jezeli komus to nie przeszkadza to na priv)

Pozdrawiam
Bojar <pibojar_at_priv.onet.pl>