Re: Jak zrobic ksiazke?

Autor: Mirosław 'Jubal' Baran (baran_at_knm.org.pl)
Data: Mon 18 May 1998 - 20:00:26 MET DST

PT Pawel Wimmer <pawel.wimmer_at_lupus.waw.pl> z grupy pl.comp.pecet:

> WordPerfect robi takie bajery, ale trzeba sie troche wczytac w
> obsluge. Jednym zdaniem nie mozna tego wytlumaczyc.

Polecam też LaTeX-a. Też trzeba się go nauczyć (ja jeszcze nie umiem,
ale już się uczę :-), a ma tę przewagę, że jest absolutnie za darmo :-)

pozdrawiam,
Jubal

PS. No i ma jeszcze jedną przewagę, przynajmniej dla mnie: nie ma
WordPerfect for AmigaOS, a AmiWeb2c jest i działa całkiem zacnie ;^)

PPS. Coś fatalnie łamie Ci cytaty, Pawle.

--
=   // = mailto:baran_at_knm.org.pl = http://www.ci.pwr.wroc.pl/~baran/ =
= \X/  = Miroslaw L. Baran = Jubal = medical student = ALCHEMY PANY! =