Re: Caviary, cd.

Autor: Jarosław Żbikowski (jazz_at_apis.com.pl)
Data: Mon 18 May 1998 - 20:00:38 MET DST

Bartłomiej Zabłocki wrote:

> Gwarancje mialem na 1 rok bo oszczedzalem i kupilem u jakichs lamerów. Teraz
> to juz bedzie z 1,5 roku od kupienia. Z WDC nie walczylem bo nie wiem gdzie
> sie z tym fantem zgłosić.

WDC czesto zdaza sie to co powyzej. Warto sprawdzic oznaczenie dysku.
Jesli w trzecim wierszu od gory po dacie jest litera oznacza to, ze dysk
byl regenerowany - naprawiany (litera E-w europie, S-singapur). Ale i
bez tego oznaczenia zdarzaja sie dyski regenerowane "chalupniczo".
Dlatego nie warto kupowac okazji. Pozatym wiekszosc komputerowych
bebechow ma juz 2 lata gwarancji. Jesli ktos sprzedaje z gwarancja 1-rok
to znaczy, ze cos kreci.