Re: Chipset TX Pro

Autor: Majcy (majcy01_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 18 May 1998 - 16:33:13 MET DST

Łukasz Bajoński napisał(a) w wiadomości:
<3569db80.3156736_at_news.lublin.pl>...

>Są IMHO całkiem niezłe (chipsety) lepsze od TXa (bo keszują >64 MB i
>czasami można dostać wersję z 1 MB cache) ale oczywiście to wszystko
>musi umieć wykorzystać sama płyta :(
>Więc na najtańszym noname na za wiele nie licz :(
>Ale sam chipset jest OK

Mam płytę tzw. NO NAME z TXpro II, wcześniej miałem TXpro. Jedyny problem
był przy sterownikach Bus Mastering do płyty z TXpro - zawieszały system. Do
TXproII wszystko działa. Dostajesz też sterowniki po WNT. Nie najlepszy
wydaje się tylko kontroler IDE na płycie. Na TXpro bez bus masteringu
Seagate 2.1 UDMA wyciągał pod sysinfo 3.5MB/sek. Na TXproII Seagate 2.5 pro
UDMA wyciąga pod sysinfo 2.7MB/sek :(. Nie wiem czyja to zasługa - czy
walnięty dysk, czy kiepski kontroler IDE.
Dodatkowa zaleta tych płyt to obsługa 83MHz i w moim przypadku brak zworek +
AGP + 1MB cash + k.muzyczna za 290 zł.

Majcy