Re: Caviary, cd.

Autor: Mordazy von BinHex (mordazy_at_friko2.onet.pl)
Data: Mon 18 May 1998 - 15:46:00 MET DST

On Sun, 17 May 1998 17:25:36 GMT, "Bartłomiej Zabłocki"
<bartzabl_at_friko2.onet.pl> wrote:

>A moj caviar 3,1G rozsypal sie w 2 tygodnie po okresie gwarancyjnym... Nawet
>nie wiem od czego poprostu pojawilo mi sie 700Mb Badsectorów.

Hmm... A probowales skrocic tasme? ew. zmniejszyc PIO? Podpiac dysk
nie na koniec, tylko na srodek tasmy? Mialem podobna sytuacje: nagrane
na sformatowanym dysku dane wygladaly jak sieczka, bledy, lost
chain`y, rozne kopie FAT, wreszcie bady... nie lubie poddawac sie bez
walki, wiec skrocilem tasiemke do cirka 15 cm, obnizylem PIO do 0 i
zapuscilem gruntowny test nosnika Calibratem. Wszystkie bady znikly.
Faktem jest, ze wiekszosc dyskow powyzej 2,5G nie bardzo lubi chodzic
na koncu dlugiej tasmy. A te patalachy z Assmanna robia tasmy do
twardych o dlugosci 65 cm! I jak to ma chodzic...

Pozdrawiam,
Mordazy vo BinHex.

           mailto:mordazy_at_friko2.onet.pl
     THE ONLY THING WORTH WAITING FOR