Re: pecet, a Y2K ready

Autor: Bartek Pietrzyk (chocim_at_ceti.com.pl)
Data: Mon 18 May 1998 - 15:31:06 MET DST

milosz danielewski wrote in message
<35621350.13080341_at_news.mat.uni.torun.pl>...
> Caly ten problem to dotyczy chyba oprogramowania w bankach napisanego
>w Cobolu sto lat temu... Hardware oparty jest o system dwojkowy, w
>ktorym 2000 to nie jest zadna szczegolna liczba.

Oj, chyba niezupelnie tak... Niektore BIOSy nie zareaguja poprawnie na
przejscie na rok dwutysieczny. Juz widzialem takie, ktore wariowaly - w dosc
starych 386/486 ale nie wiem, czy i troche pozniej cos takiego sie nie
ostalo. Sa programiki, ktore testuja BIOS pod tym katem, nie jestem tylko
pewien na ile wiarygodnie.Tak wiec hardware PC moze sprawic klopoty...tak
samo soft. Access 2.0, Word 5.0 dla DOS i kilka innych pomniejszych rzeczy
(samego tylko Microsoftu, nie wiem jak z innymi firmami ale pewnie moze byc
czasem podobnie) wysypie sie calkowicie lub czesciowo. Zreszta o ordynarnym
brakorobstwie M$ swiadczy fakt, ze i IE 4.0 ma (wg samej firmy) miec
problemy z nowym tysiacleciem...

Pozdrawiam,
Bartek Pietrzyk
chocim_at_ceti.com.pl