NON-WIN95 KEYBOARD

Autor: Radosław Strugalski (radeks_at_man.poznan.pl)
Data: Mon 18 May 1998 - 10:25:29 MET DST

Czesc wszystkim

Ostatnio zaczalem sie bardziej interesowac sprzetem, poniewaz zbabralem
sie do zlozenia sobie wlasnego PC-ta. Doszedlem do punktu, w ktorym
kupuje sie myszke i klawiature.
No wlasnie, zwykla, najzwyklejsza klawiature --- "NON-Windows 95".
Jak sie domyslacie, nie ma juz na rynku takich zwyklych klawiatur.
A moze jestem w bledzie. Jesli ktos wie gdzie takie mozna jeszcze kupic,

to niech da znac. Bede bardzo wdzieczny za taka informacje.

PS. A tak w ogole, kto, do diabla, uzywa klawiszy Win95; jaki jest
procent
ludzi, ktorzy chociaz raz dzienne nacisna taki klawisz.
Ja pracuje pod WinNT 4.0 srednio 8 godzin dzienne, a jedyna konsekwencja

montowania we wszystkich klawiaturach tych glupich klawiszy jest to,
ze czasami zamiast oczekiwanego e_z_ogonkiem uruchamia mi sie Explorer.

Ciekawi mnie tez opinia graczy, ktorzy podczas dobrej zabawy nacisna
przypadkowo klawisz "Start"?

    __ __ __ ___ Radek Strugalski
   /__\/ \/ \ \ / Poznan Supercomputing and Networking Center
  /\ /---/ / --O-- 61-712 Poznan, Wieniawskiego 17/19
 / \/ /___/ \/ \/ e-mail: radeks_at_man.poznan.pl.