Re: Pada zasilacz czy plyta glowna?

Autor: Kazimierz Debski (kazdeb_at_chemia.pk.edu.pl)
Data: Mon 18 May 1998 - 15:24:09 MET DST

>jezeli juz to kup nowy zasilacz ok. 50zl a za naprawe zabuicz z 30 zl.

Dzieki za wszystkie informacje. Ostatnio czekalem az mi nie
wystartuje, stalo sie tak w sobote, rozebralem go powyjmowalem karty i
kable, powkladalem wszystko z powrotem i niby chodzi. Jesli to byl
styk to pewno bedzie chodzil dalej ale jesli nie to jesli rzeczywiscie
nowy zasilacz kosztuje 50 zlotych to chyba dokonam jego zakupu bo nie
ma sensu naprawiac.
Kazek