Re: hercules stingray 128/3d i "migotanie"

Autor: Zbigniew Klos (zklos_at_lucent.com)
Data: Mon 18 May 1998 - 15:29:12 MET DST

Agnieszka Ziemnicka wrote:

> [...]
> przetestowac te osiagi a tu mi cos miaga, ekranik na czarno. Wkurzylam
> sie. Odpalam directx setup i toolsy i to samo. w innych programach nie
> zauwazylam takiego zjawiska.
> Zadzwonilam do firmy, wymieniamy karte nie ma problemu. problem jednak w
> tym, ze sytuacja jest identyczna. Czy to jest taki urok herculesa, bo
> jesli tak to ja dziekuje.
>
> drugi aspekt tej sprawy: prawdopodbnie padla mi plyta glowna lub pamieci
> cos szaleja (jeszcze nie zdiagnozowali w super servisie), czy to moze
> byc przyczyna takiego zachowania herculesa???

Nie wiem. Ja go co prawda nie mam ale mam no-name'owa karte z AT3D (czy tez AT25
jak kto woli) i Rush'em (ale 6MB, nie 8) do ktorej flash'nalem BIOS od ww.
Hercules'a, uzywam sterownikow od niego i wszystko (lacznie z FR) chodzi OK.
Sprawdz wersje uzywanych sterownikow. Hercules ostatnio wypuscil po kolei w b.
krotkim odstepie czasu trzy wersje (1.25, 1.26 i 1.28) bo 1.25 i 1.26 mialy
bledy.

> --
> Pozdrowienia
> Agnieszka Ziemnicka
>
> ------------------------------------
> Agnieszka Ziemnicka
> aziemn_at_sgh.waw.pl
> http://agniesia.ceti.com.pl/
> ICQ: 1265613
> tel. 0 501 121 148

| ZBIGNIEW KLOS             |  Lucent Technologies Poland S.A. |
| Feature Test group        |  Grudziadzka 9/13                |
| e-mail: zklos_at_lucent.com  |  85-130 Bydgoszcz                |
| phone: +48 52 349 1423    |  POLAND                          |