Re: Akcelerator 3DFx a karta AGP

Autor: Zbigniew Klos (zklos_at_lucent.com)
Data: Mon 18 May 1998 - 12:22:39 MET DST

Robbo wrote:

> Chcę kupić jakąś kartę do gier, mam ztym związane pytanie mianowicie
> 1 -Czy po kupnie karty na AGP będę mógł grać w gry np NEED 4 SPEED II 3DFx i
> tym pogobne z efektami 3DFx?

Need For Speed II SE jak sam powiedziales (zgodnie z prawda) uzywa akceleratorow
3Dfx (tjh. VooDoo). Nie ma to nic do AGP. Musisz miec VooDoo (moze byc V2 na AGP
albo bez AGP - nie ma znaczenia, moze byc VooDoo Graphics lub Rush na PCI), zeby
wlaczyc tryb akcelerowany.
Jesli chodzi Ci o to, czy jesli kupisz np. Rive na AGP (a nie masz VooDoo) to
bedziesz mogl grac w NFS II SE (albo np. FIFA 98) z akceleracja, to odpowiedz
brzmi - NIE.

> 2- Czy gry na akceleratorze będą chodzić pod WIN95 w oknie, czy tylko na
> pełnym ekranie?

Zalezy od gry i od karty. Np. NFS II SE chodzi zawsze w trybie pelnoekranowym
(niezaleznie czy masz Rush'a czy Graphics'a lub V2)

> Obecnie mam PII 266, 120MB DIMM-10, Stealth II S220 (TURBO) 4MB SGRAM PCI
> (DIAMOND).
>
> jlange_at_kki.net.pl

| ZBIGNIEW KLOS             |  Lucent Technologies Poland S.A. |
| Feature Test group        |  Grudziadzka 9/13                |
| e-mail: zklos_at_lucent.com  |  85-130 Bydgoszcz                |
| phone: +48 52 349 1423    |  POLAND                          |