Re: ! ULA PROSI O POMOC !

Autor: Jerzy Slominski (jason_at_cc.uni.torun.pl)
Data: Mon 18 May 1998 - 08:12:29 MET DST

roman_at_silesia.pik-net.pl wrote:

> ia> No dobra. A opublikowales jakis artykul w "Biuletynie MERITUM"
>
> Nie - w tym czasie nie interesowały mnie publikacje - pierwsza i jak na razie
> jedyna to w pierwszym Laboratorium Entera - ładnych parę lat temu :-)
>
> --
> RoMan (2:484/88_at_fidonet.org)
> mailto:roman_at_silesia.pik-net.pl
No coz, jak licytacja, to licytacja. Ja na studiach mialem przyjemnosc z
odra (chyba 1024), pamiec bebnowa, specjalny system optymalizacji zapisu
z przeplotem (szybkosc). Byla tez pamiec szybka, rteciowa (fale
stojace). Wiecej grzechow nie pamietam, a i w ogole z tych czasow to juz
niewiele (30 lat temu, lza sie w oku polslepym od gapienia w monitor
kreci)