Re: ATI TV TUNER - NIE MA GLOSU

Autor: Adam Szewczak (horses_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 17 May 1998 - 21:05:04 MET DST

Mariusz Wiatr napisał(a) w wiadomości: ...
>podlaczylem
>programami
>

>Hmm, to moze problem standardu fonii obslugiwanej przez Avera ? Objawy
>wskazuja, ze karta obsluguje PAL/BG, a TV1 i 2 nadawane sa z PAL/DK.
>Nie wiem, czy w Averze mozna dorobic drugi standard fonii...

Tak ale to nie jest Aver tylko tuner przy karcie ATI. Myślę że z tą sprawą
powinno się iść do sklepu lub skontaktować z firmami które te karty
sprzedają i spytać się czy oni nie mieli takich problemów.

Pozatym osobiście mam zamiar kupić sobie ATI All... i proszę o opinie. Jak
chodzi w 2D, 3D jak działa tuner, czy jest możliwaść wideo konferencji.

Adam Szewczak
horses_at_friko.onet.pl