Riva 128 (ASUS) i konflikty-czy rozwiązano?

Autor: PiTER[PL] (pk_at_comart.com.pl)
Data: Sun 17 May 1998 - 13:43:13 MET DST

Cze all
No właśnie,czy jest rozwiazanie problemu polegającego na konflikcie zakresów
pamieci między sterownikiem karty graficznej(w moim przypadku Asus v3000
AGP) a Intel 82443LX Pentium procesor to AGP Controler?W moim przypadku są
to zakresy D80000000-DFFFFFFF i A80000000-AFFFFFFF) Mam płyte Abita LX6.
Czytałem wcześniejsze posty mówiące o kolejności instalacji poszczególnych
sterowników ale porady te nie dały rezultatu.Zaznaczam że karta AGP jest
poprawnie zainstalowana.DirectX pokazuje pamięc dostępna dla karty-35Mb.I
jeszcze jedno.Po pierwszej instalacji sterowników miałem aktywną opcje
regulacji ilości pamięci dostępnej dla tekstur,a teraz jest to
nieaktywne?:(.Czy to normalne?O czym to świadczy?Czy normalne jest to że
podczas startu Win95 po napisie "Uruchamianie Windows 95" i pokazaniu sie
ekranu startowego mija ok 30 sekund zanim pokarze się pulpit?(strasznie
wkurw....ce)Zaznaczam że mam Win95 OSR 2.1 z poprawnie zainstalowanym USB i
sterownikami BusMaster.I jeszce jedno,co oznacza w biosie
ustawienie..................?.A co do pozycji VGA Palete Snoop która niby
powinna byc wyłączona przy kartach na Rivie to u mnie nie robi to różnicy.
PS.Jak problemu nie rozwiąże to Riva idzie pod młotek:)),mam przecież
Monsterka:))))
Tradycyjnym HEJA!!
Pozdrawiam
        Piotr Kalmus