Jaka nagrywarka CDRW?

Autor: Domin 'Alien' Wnek (domin_at_elektron.pl)
Data: Sun 17 May 1998 - 10:17:39 MET DST

Jak w tytule (tzn. jaka kupic?) Interesuja mnie nagrywarki w cenie ok.
2000 zł (lepiej ponizej niz powyzej). Zastanawialem sie nad Yamaha CRW
2260T SCSI, lub Ricoh MP 6200S-DP. Ale nie wiem co one sa warte, a poza
tym bardzo wazne jest dla mnie dolaczane oprogramowanie itp. Czy ktorys
z szanownych uzytkownikow ma jakies doswiadczenia z tym sprzetem?

A moze ktos wie gdzie moge znalezc porzadny test porownawczy (i nie
tylko) duzej ilosci nagrywarek?

Z gory dziekuje!

--
Domin 'How do I become the Avater? Or Han Solo maybe?' Wnek